torsdag den 6. oktober 2011

testing day...

Jeg arbejder på vores første model Chrstine

Lea laver det sidste finish på Christine

Jonas fotograferer


Milka og Sofies ene look. Så smukt.

Wow, det har været en af de mest inspirerende og bekræftende dage i mit liv. Al tvivl om, at man vil leve af at lægge makeup og sætte hår, er nu helt væk.
Det har været en super sjov, spændende, hæsblæsende og sej dag. Lea og jeg arbejdede sammen om begge vores looks og det fungerede virkeligt godt. Vi hjalp hinanden, når der var brug for det og skabte en god stemning. Lærerne var der også og guidede os, hvis der var brug for det. Men man kunne mærke at selvtilliden var vokset indeni, hvilket gjorde man tog beslutninger på egen hånd og arbejdede sig frem til den idé, man havde i hovedet og havde øvet de sidste par dage.
Super fed dag og jeg glæder mig til at få det endelige resultat fra Jonas, fotografen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar