tirsdag den 4. oktober 2011

the final countdown..

Jeg har øvet bryn på Maria

Jeg øver bryn og masser af mascara på Lea

Inspirations billed 1,  Lea skal lave beachhår til min makeup

Bemærk brynene på afstand, god effekt!

Brynene tæt på
Denne uge er den sidste uge på kurset. Det er en smule sørgmodigt og vi går alle med en ubeskrivelig følelse i maven.
Denne uge går med at øve vores look til på torsdag, hvor vi skal lave vores første test shooting. Vi får to billeder; et hvor man selv har lavet hår og et, hvor vi selv laver makeup.
Mit makeup look er inspireret ud fra billed tre, smuk naturlig hud, lidt glowy, kraftige bryn, MEGET mascara og nude læber. Min inspiration til brynene kommer også fra MaxJennys modeshow her i august 2011. Det bliver så godt! ::

Ingen kommentarer:

Send en kommentar