tirsdag den 15. oktober 2013

og de levede lykkeligt til Deres dagens ende...

Nu er vi ved at være over højsæsonen for bryllupper. Det er noget af det smukkeste at være del i, men kan til tider også være meget hektisk.
Denne sommer har jeg lagt makeup og sat hår på Camilla, som er min søsters veninde. Camilla er selv frisør, så presset var lidt større her og så alligevel ikke. For Camilla var fantastisk til at stole på mig og lade mig udføre mit job. Tak for det Camilla. Jeg var meget tilfreds med resultatet og det følte jeg også Camilla var.
 
Derudover var jeg også så heldig at lægge makeup på Janni, som også har en relation til min familie. Janni fik sat hår af en anden, så jeg kunne få lov til at nusse om hende og lægge en smuk naturlig makeup. Jeg afholder altid prøvemakeup inden selve dagen. Det var jeg meget glad for, jeg havde gjort med Janni, da hendes øjenvipper på det ene øje, sad i alle retninger. Så det klarede de kunstige øjenvipper i form af buketter. Så resultatet var helt perfekt!
 





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar