onsdag den 9. november 2011

makeup tendenserne lige nu...

Dewy skin

Buskede bryn

Naturlig makeup
Smuk smuk smuk
Tendensen indenfor mode med at være boys look alike - blazere, bukser, sko inspireret fra herremodeller, skjorter og butterflyes - har selvfølgelig også smittet af på makeuppen. Her er tendensen præget af naturlig jordfarvede øjenskygger, buskede bryn, smuk samt dewy hud (fugtig lignende hud).
Synes det er super lækkert og som I kunne se på mine billeder fra UMA blev jeg inspireret af denne stil.
Den smukke hud, kræver en god hud i forvejen og en foundation som er let. Her vil jeg anbefale MACs Face and Body og bland den med Strobe fra MAC og få en mere shiny hud. Kom evt. også ekstra highlight på bagefter. Brynene skal du bare lade gro og til at hjælpe dig med det findes forskellige olier... Jeg har selv planer om, snart at teste en af dem og så skal jeg nok lade Jer vide, hvad jeg synes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar