onsdag den 14. september 2011

more airbrush...

Mia laver demo på airbrush hud og bryn
Der øves på bryn på papir



Jeg laver bryn med airbrush på Matilde





Video/catwalk look lavet bl.a. med airbrush af mig
Så har vi i alt haft tre dage med airbrush. I går øvede vi først bryn på papir og derefter lavede Mia demo på hud og bryn. Så øvede vi bryn og jeg nåede også at få lavet huden af Maria. Det holdte hele aftenen til Sverige og hjem igen. Det var super imponerende og det føltes slet ikke som om man havde fire lag på.
I dag øvede vi hud og bryn igen og så lavede Mia en demo på et catwalk look. Som altid ser det super nemt ud, når vores lærer laver demo, men når man så selv får penslerne og pistolen i hånden, skal man have tungen lige i munden. Heldigvis ved man, man altid kan spørge og få alle de små tips, man har brug for.
Der er ingen tvivl om, at jeg er blevet fan er airbrush. Det er en fantastisk måde både at lave bryn og især hud på. Det ser stadig meget naturligt ud og som makeup artist sparer man også en masse tid. Så hurra for airbrush, jeg skal helt sikkert have en i mit kit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar