tirsdag den 8. marts 2011

honning som ansigtsmaske...

Honning kan bruges til andet end i teen
Honning består bl.a. af antioxidanter, vitaminer, mineraler og enzymer. Den viden gør, at man har eksperimenteret en del med honning på bl.a. sårbehandling. Honning har nemlig vist sig, at modvirke betændelsestilstande i huden.
Hvis du har mod på det, så læg et tyndt lag på huden i ansigtet og gerne ned på decolté. Lad det ligge i 20 min. imens du slapper af. Du vil bagefter kunne mærke at din hud føles mere blød. 

1 kommentar:

  1. Ej jeg vidste slet ikke at du havde en blog, hvor fedt :) og jeg elsker jo de lidt alternative forslag, så honning-ideen falder lige i min smag. Jeg bruger det også som læbepomade, (når jeg ellers lan lade være med at slikke den af igen):)
    Hilsen Kusine Cecilie

    SvarSlet